Брендинг території як механізм публічного управління в умовах війни
Анотація
Брендинг території останнім часом посідає вагоме місце в політичній та економічній політиці держави та її регіонів. Очевидно, що успіх території залежить не тільки від економіко-географічного розташування та матеріальних факторів економічного розвитку, а ще й від наявності і виконання стратегії розвитку регіону, ефективності роботи та відкритості місцевої влади, ініціативності та креативності громади, самоідентифікація жителів, що впливає на всебічний розвиток території і в комплексі створює синергетичний ефект та конкурентні переваги регіону.
Посилання
Кіслов Д. В. Брендинг як вид державних маркетингових комунікацій. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 1. С. 136–140.
Данкевич В. Є., Захаріна О. В., Походенко В. М. Генезис ідеї брендингу як інструменту публічного управління. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2021. № 2. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1973 (дата звернення 03.01.2024 р.).
Вдовічена О. Г., Шупрудько Н. В., Вовк С. В. Розвиток регіональних брендів (практика областей України). Економіка та держава. 2020. № 11. С. 69–74.
Шатава Ю.Л., Каприщенко М.Ю. Механизм разработки бренда территории / Ю.Л. Шатава, М.Ю. Каприщенко. Маркетинг и менеджмент инноваций. 2012. № 4. С. 324-329.
Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг». Відомості Верховної Ради України (ВВР). 1993. № 3689-XII. 22 с. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/3689-12#Text (дата звернення 03.01.2024 р.).
Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання форми знака (бренда) України». № 416 від 10 травня 2018 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/416-2018-%D0%BF#Text (дата звернення 03.01.2024 р.).