Мотиваційний механізм розробки та впровадження нововведень
Анотація
До недавнього часу в області стратегічного менеджменту існувало поняття стратегії як детально виписаного плану дій, спрямованого на досягнення визначених довготермінових цілей [1, c. 21]. Створення стратегії полягало у встановленні цих цілей і розробці плану для їх реалізації. В рамках цього підходу чітко окреслювалися конкретний кінцевий стан, який потрібно було досягти за певний період, і визначались конкретні кроки для досягнення цього стану [2, c. 203]. На основі цього формувався деталізований план дій, розбитий по етапах в часі.
Посилання
Правик Ю. М. Інноваційний менеджмент : Навч. посіб. К. : Знання. 2007. 431 с.
Sharyi, V., Supriaha, O., & Kalinichenko, B. (2023). Resolution of investment conflicts between the state and foreign companies in the context of crisis prevention. Social & Legal Studios, 6(4), 200-207. doi: 10.32518/sals4.2023.200