Мотиваційний механізм розробки та впровадження нововведень

Автор(и)

  • Лариса Яківна Самойленко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
  • Сергій Анатолійович Назаренко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

До недавнього часу в області стратегічного менеджменту існувало поняття стратегії як детально виписаного плану дій, спрямованого на досягнення визначених довготермінових цілей [1, c. 21]. Створення стратегії полягало у встановленні цих цілей і розробці плану для їх реалізації. В рамках цього підходу чітко окреслювалися конкретний кінцевий стан, який потрібно було досягти за певний період, і визначались конкретні кроки для досягнення цього стану [2, c. 203]. На основі цього формувався деталізований план дій, розбитий по етапах в часі.

Біографії авторів

Лариса Яківна Самойленко , Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Кандидат наук з державного управління, доцент ННІ економіки і права, кафедра менеджменту та державної служби

Сергій Анатолійович Назаренко , Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Доктор економічних наук, професор, ННІ економіки і права, кафедра менеджменту та державної служби

Посилання

Правик Ю. М. Інноваційний менеджмент : Навч. посіб. К. : Знання. 2007. 431 с.

Sharyi, V., Supriaha, O., & Kalinichenko, B. (2023). Resolution of investment conflicts between the state and foreign companies in the context of crisis prevention. Social & Legal Studios, 6(4), 200-207. doi: 10.32518/sals4.2023.200

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-09

Номер

Розділ

Секція 4. Проєкти та політика ревіталізації українських територій