Візуальні стратегії публічної політики
Анотація
Розвиток цифрових технологій та еволюція розповсюдження візуальних зображень є не тільки форматами комунікації, а також впливають на формування політики. Аналіз зображень дозволяє як побачити актуальні політичні проблеми, так і окреслити суб’єктів зображень, ставлення до них та стратегію впливу на політику. Водночас, можлива й зворотна ситуація: відсутність зображень може вказувати на певну політичну логіку приховування та замовчування. (достатньо згадати відсутність соціальних груп, або тематики у ЗМІ). В той час, як сучасна людина рефлексує та комунікує через невеликі тексти та зображення, дослідження візуальної комунікації потребує певного розвитку. Оскільки це є вагомий сучасний інструмент публічної політики.
Посилання
Bekkers V., Moody R. Visual Culture and Public Policy-Making. 2009.
Castells M. The rise of the network society / Manuel Castells. — 2nd ed., with a new pref. — [Information age; v. 1]. 2010.
Cummings S., De Haan L., Seferiadis A. A. How to use critical discourse analysis for policy analysis: a guideline for policymakers and other professionals. Knowledge Management for Development Journal. 2020. Vol. 15, no. 1. P. 99-108.
Fairclough N. Critical discourse analysis as a method in social scientific research. Methods of critical discourse analysis. 2001. Vol. 5, no. 11. P. 121-138.
Nærland T. U., Engebretsen M. Towards a critical understanding of data visualisation in democracy: a deliberative systems approach. Information, Communication & Society. 2023. Vol. 26, no. 3. P. 637-655.