Роль соціально відповідального бізнесу як інструменту зміцнення стійкості підприємств та підтримки місцевих громад в умовах кризових викликів

Автор(и)

  • Ігор Козюра Полтавський університет економіки і торгівлі
  • Владислав Дорошенко Полтавський університет економіки і торгівлі

Анотація

Актуальність цього дослідження зумовлюється нагальною потребою українських підприємств у швидкій адаптації до умов воєнного стану і активній участі у відновленні національної економіки. У цьому контексті СВБ розглядається не лише як засіб підтримки компаній, але й як стратегічний підхід до збереження конкурентних переваг та довіри клієнтів і партнерів. Чимало українських бізнес-структур вже інтегрують соціально відповідальні ініціативи для підтримки збройних сил і цивільного населення, що сприяє стабілізації економічної ситуації на регіональному рівні.

Біографії авторів

Ігор Козюра , Полтавський університет економіки і торгівлі

Доктор наук з державного управління, професор кафедри менеджменту.

Владислав Дорошенко , Полтавський університет економіки і торгівлі

Здобувач третього рівня вищої освіти кафедри менеджменту.

Посилання

Маркович І., Бажанова Н., Паляниця В. Соціальне підприємництво та соціально відповідальний бізнес. Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : монографія. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2021. С. 187-192.

Матвійчук Л. О., Ткач К. І. Генеза концепцій корпоративної соціальної відповідальності. Економіка і суспільство. 2016. Вип. 6. С. 332–337. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/6_ukr/57.pdf. (дата звернення: 07.03.2025).

Червінська Л., Червінська Т., Каліна І. та ін. Соціальна відповідальність бізнесу в умовах війни. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2023. Т. 6. № 53. С. 405–416. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.53.2023.4187.

Відповідальна поведінка бізнесу в часи війни в Україні. Дослідження контексту. UNDP Україна. 03.10.2023. URL: https://www.undp.org/uk/ukraine/publications/vidpovidalna-povedinka-biznesuv-chasy-viyny-v-ukrayini-doslidzhennya-kontekstu. (дата звернення: 07.03.2025).

Dielini M., Aksentiuk M. Social Responsibility of Business under the War Conditions. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 66. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-65.

Grow your business in Ukraine. Overview. European Bank for Reconstruction and Development. URL: https://www.ebrd.com/work-withus/advice-for-small-businesses/ukraine.html (дата звернення: 07.03.2025).

єРобота: Гранти від держави на відкриття чи розвиток бізнесу. Міністерство економіки України. URL: https://is.gd/BcEGDl (дата звернення: 07.03.2025).

Коваль О. Корпоративна соціальна відповідальність під час війни та в повоєнному відновленні. Національний інститут стратегічних досліджень. 2024. URL: https://niss.gov.ua/doslidzhennya/sotsialnapolityka/korporatyvna-sotsialna-vidpovidalnist-pid-chas-viyny-ta-v (дата звернення: 07.03.2025).

Козюра І. В., Дорошенко В. В. Соціально відповідальний бізнес як стратегія зміцнення стійкості та конкурентоспроможності підприємств в умовах кризових викликів. БізнесІнформ. 2024. № 11. С. 294-300. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-11-294-300.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-03

Номер

Розділ

Секція 2. Економічні та соціальні чинники публічної політики